FAQ
Częste pytania związane z zakupami online
Nowe zamówienie - zamówienie zostało zarejestrowane i obecnie odbywa się proces weryfikacji dostępności biżuterii.
W trakcie realizacji - płatność za zamówienie została potwierdzona, a biżuteria jest przygotowywana do wysyłki.
Zamówienie wysłane - zamówienie zostało wysłane do wybranego przez kupującego punktu odbioru.
Wysyłka towaru jest realizowana w ciągu 48 godzin, czas realizacji zamówień, zależy jednak od wybranej formy dostawy zamówienia i oferowanych terminów realizacji dostaw przez firmy wysyłkowe.
Jeżeli produkt zakupiony na villgab.pl nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni - koszt zwrotu ponosi kupujący.
W takiej sytuacji prosimy o kontakt:
telefon: +48 511 116 006
e-mail: kontakt@villgab.pl
Nie, sklep VILLGAB realizuje wysyłkę zamówień wyłącznie na terenie Polski.